En we zijn weer terug....

Afgelopen vrijdag vlogen we om 22.55 uur thaise tijd terugnaar Parijs om van daaruit door te vliegen naar Dusseldorf. Aangezien we al om 12.00 uur moesten uitchecken in ons hotel was dit wel een lange middag. We hebben niet echt veel meer gedaan die dag, gewoon een beetje rondgehangen bij het zwembad en vroeg een taxi richting vliegveld genomen. De terugvlucht verliep gelukkig ook goed. Vlak voor vertrek heeft Nova wel nog even aan het hele vliegtuig duidelijk gemaakt datze aan boord was. Ze kreeg 10 minuten voor het opstijgen een gigantische krijsbui. Pascal en ik konden wel door de grond zakken! Uiteindelijk duurde dit niet zo heel lang, maarop dat momentleek het wel een uur. Ik denk niet dat onze medepassagiers veel mee hebben gekregen van de veiligheidsinstructies die op dat moment gedemonstreerd werden... Het opstijgen heeft ze niet eens meer meegemaakt, toen was ze al in slaap gevallen. Dat isdan wel weer het voordeel van zo'n vermoeiende huilbui

Wink
's Ochtends is ze nog een keer wakker geworden (en met haar waarschijnlijk ook weer het halve vliegtuig), maar na een flesje heeft ze toen nog geslapen tot een uur of twee voor de landing. Al met al mogen we dus niet klagen. Zelf hebben we ook nog even onze oogjes dicht kunnen doen. Dit keer geen vervelende medepassagiers die ons wakker hielden! De vlucht Parijs-Dusseldorf zat erop voor we er erg in hadden. Toen we onze koffers wilden ophalen, bleek één van onze koffers met een verkeerd vliegtuig mee te zijn gegaan. Hij was niet kwijt, alleen washij ook niet in Dusseldorf. Diezelfde avond hebben ze hem gelukkig nog netjes bij ons thuisbezorgd.

Het was echt grappig om Nova d'r gezichtje te zien toen we thuis kwamen. Ze herkende haar box en haar spulletjes meteen! Het reizen methaar is ons echt meegevallen. Op een paar humeurige dagen na is ze een voorbeeldig reisgenootje geweest. We hadden helaas de pech dat een deel van onze vakantie letterlijk en figuurlijk in het water is gevallen. Door het slechte weer en doordat Ko Samet zo'n slechte keuze was. Maardat had ons inEuropa waarschijnlijkook kunnen gebeuren.Voor ons volgende keer alleen geen vakantie met open einde meer, hiervoor zijn wij denk ik toch niet avontuurlijk genoeg. Ook vonden we drie bestemmingen in 16 dagen net iets teveel van het goede. Niet eens voor Nova, die heeft tijdensde taxiritjes voornamelijk geslapen, maar meer voor onszelf. Toch wel veel gesleep in een redelijk korte tijd. Maar goed, dat is dan een wijze les voor de volgende keer...

Pascal heeft inmiddels zijn eerste werkdagen alweer erop zitten. Ik heb deze week nog gezellig een weekje vakantie met de kleine muis. Kunnen we nog even wennen aan het nederlandse ritme en vooral de nederlandse temperaturen. En alvast bedenken wat we binnenkort gaan eten met kerst....